|
Dobrý deň, ste neprihlásený, prihláste sa | ![]() |
alebo zaregistrujte sa ako firma , občan |
|
|||||||||
|
1. Reklamova je moné len tovar, ktorý bol zakúpený len u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
2. Kupujúci berie na vedomie, e fotografie uvedené pri tovare môu v niektorých prípadoch pozmeňova vežkos, váhu alebo farbu tovaru, čo vak nepredstavuje vadu výrobku.
3. V prípade ak vlastnícke právo ete neprelo z predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si musí v zmysle platnej legislatívy reklamáciu vybavi a po úplnej úhrade v zmysle § 151a a nasl. Občianskeho zákonníka.
4. Ak kupujúci je spotrebitež (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikatežskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na vetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteža a Občianskeho zákonníka. Ak kupujúcim nie je spotrebitežom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok.
5. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatni bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
6. Zodpovednos za vady sa nevzahuje na vady spôsobené nasledovným uívaním:
a. k vade dolo mechanickým pokodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
b. nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na pouívanie,
c. pouívaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
d. zanedbaním starostlivosti a údrby o tovar,
e. pokodením tovaru nadmerným zaaovaním,
f. pouívaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, veobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným poruením záručných podmienok.
7. Zo zodpovednosti za vady sú taktie vyňaté vady, ktoré vznikli pri ivelnej pohrome.
8. Zodpovednos za vady sa nevzahuje taktie i na bené opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené pouívaním tovaru. Kratiu ivotnos výrobku teda nemono povaova za vadu a nedá sa reklamova.
9. Reklamovaný tovar je potrebné zasla na nau adresu uvedenú v kontaktoch, avak nie na dobierku, alebo osobne prinies na nau kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabali, aby počas prepravy nedolo k pokodeniu tovaru a odporúčame tovar zasla doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. Nepouitý tovar zalite v pôvodnom balení a so vetkými visačkami. K tovaru je potrebné pripoji kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priloi vyplnený Reklamačný formulár. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf). Reklamáciu je potrebné zasla výhradne písomne (potou) alebo osobne (nie formou e-mailu).
10. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa povauje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je moné potvrdenie doruči ihneď, musí sa doruči bez zbytočného odkladu, najneskôr vak spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
11. Predávajúci je povinný urči spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zloitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyaduje zloité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch mono reklamáciu vybavi aj neskôr. Vybavenie reklamácie vak nesmie by dlhie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpi od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
12. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
a. pri odstránitežnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môe poadova namiesto o opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhžadom na cenu tovaru alebo závanos chyby,
b. pri výskyte neodstránitežnej chyby, ktorá bráni riadnemu uívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí).
c. reklamácia sa povauje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
13. Nepokodenie tovaru, resp. neporuenos obalu (podža pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolova pri preberaní tovaru, nakožko tovar pri preprave sa môe pokodi, odporúčame kupujúcim rozbali tovar a prezrie si ho v prítomnosti dopravcu. Vaím podpisom kuriérovi prehlasujete e obal je nepokodený.
14. Tieto reklamačné podmienky sú neoddelitežnou súčasou veobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykožvek meni aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.
Poučenie spotrebiteža o odstúpení
Dodacie podmienky Livolo vypínačov